افزایش سقف تعهدات بیمه تکمیلی درمان برای بازنشستگان

مدیرعامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ با تبریک روز ۲۵ تیرماه روز تامین اجتماعی به جامعه بزرگ بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، گفت: در حال حاضر۳ میلیون و ۳۰۰ هزار بازنشسته به همراه اعضای خانواده‌هایشان تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان هستند و علاوه بر این تعداد هر بازنشسته جدیدی که از سوی کانونهای بازنشستگی به آتیه سازان حافظ معرفی شود هم می‌تواند از خدمات درمانی مراکز طرف قرار داد بهره مند شود.

به گزارش صدای بورس به نقل از روابط عمومی بیمه آتیه سازان حافظ، دکتر افشین مقصودی افزود: صدور معرفی نامه آنلاین در شعب  آتیه سازان و مراکزدرمانی در جهت رفاه حال بازنشستگان تامین اجتماعی ازجمله اقداماتی بوده که در دوماه اخیر انجام شده است و در شش ماه گذشته بیش ۱۳۰ هزار معرفی نامه برای بستری در بیمارستانها و مراکز در مانی صادر شده است. 

وی با بیان اینکه متوسط سقف تعهدات درمانی بیمه شدگان نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است، اظهار کرد: امسال سقف تعهدات فوق تخصصی و بیماران خاص هم ۳۳ درصد رشد داشته است.

دکترمقصودی با اشاره به تعامل و همکاری های خوب هیئت مدیره  کانون عالی بازنشستگان در کشور و همچنین روسای کانونهای بازنشستگی در استانها با مجموعه بیمه آتیه سازان حافظ اظهار کرد: بازنشستگان سرمایه های اجتماعی و گنجینه ماندگار هر  جامعه هستند و ما به عنوان خادمان این عزیزان وظیفه داریم ضمن تکریم و احترام به این قشر فرهیخته بهترین خدمات و امکانات را برای آنها فراهم کنیم. خوشبختانه مجموعه اقدامات و خدماتی که شرکت بیمه آتیه سازان حافظ در طی سالهای اخیر به بازنشستگان تامین اجتماعی ارائه کرده، در همین راستا بوده است.

دکتر مقصودی رضایت مندی بازنشستگان را از مهمترین اولویت‌های مجموعه آتیه سازان حافظ برشمرد و گفت: به منظور رفاه حال بیشتر بازنشستگان، امسال تعهدات افزایش یافته است که این افزایش شامل بیماران خاص، صعب العلاج، اعمال جراحی قلب، پیوند کبد، کلیه، شیمی درمانی، تالاسمی، هموفیلی، ام اس و غیره است.

به گفته وی در قرارداد جدید سقف جراحی های تخصصی به ۲۰ میلیون تومان، پاراکلینیک ۱ شامل اسکن، سی تی اسکن و ام آر آی به ۸۰۰ هزار تومان و همچنین پاراکلینیک ۲ شامل نوار عضله، عصب و مغز به ۶۰۰ هزار تومان و اعمال جراحی سرپایی نیز به ۶۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

کد خبر 414742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =